Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
menyakitkan hati
Saturday, May 5, 2012 • 6:33 AM • 0 comments



dulu aku rapat dengan dia kat asrama tapi kat sekolah x rapat jugak sebab dia ade geng . geng dia semua outsider..masa hari petengkaran dia kata "sampai hati hang.kat asrama ang cari aku kat sekolah ang x cari aku pon"..sebelum tu aku menjerit sampai satu kelas senyep terus al maklumlah sebelum tu AMANI SAADAH dikenali dengan sikapnya yang riang,ceria dan gila-gilanya..geram gila time tu kot dah la tuduh orang and then kata macam tu pulak...dia yang cari aku sebabkan erhhh..sehinggakan tak tertulis....pastu lagi satu hal..meh sini nak citer..nama dia ******,tempat duduk dia at belakang..selalu buat hal and then popular di kalangan guru2..once apon a time aku as bendahari kelas membuat rondaan tingkap didapati tingakap dia tak bersih and then aku kata:****** lap tingkap sekarang!E*****:sat la tak nampak ka aku tengah buat kerja(bersembang).aku:sekarang,now! tiba tiba!! ketua kelas mai dengan muka yang teramat bengis KK:****** cepat lap tingkap cikgu suruh!!******:sat la tak reti nak sabar ke ha! KK:masalahnya aku lama dah sabar dengan hang.hang selalu buat masalah ang tau tak ang ni membebankan aku ha!!terus dia tak terkata..
ada babak yang dipotong


0 Comments:

Post a Comment


|