Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
budak baju kelabu
Friday, November 16, 2012 • 2:08 AM • 0 comments



lama dah x citer...al kisah budak baju biru..aritu pi cameron memang syok giler tau tak bukan setakat cuci minda sekali cuci mata pon ade tau x..aritu masa kan camp site nak mandi terjumpa ngan lelaki pakai baju kelabu osaka warna hijau nomber 6 ..mak aiii macam orang putih ...tinggi pastu rambut dia perang..handsome giler...pastu masa nak balik hati kata nak berkenalan mulut kaku tak mau cakap sadis betulla ..masa tu nx pi tandas masa jalan tu terserempak ngan dia aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....masa terserempak kaki buat hal dia patah balik...sakit hati betul la tapi dia tengak aku hanya allah ja tahu betapa seronoknya hati ni..


0 Comments:

Post a Comment


|