Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
GADISBIRUKELABU
Sunday, March 24, 2013 • 9:19 AM • 0 comments



haaaa....mesti semua orang tertanya-tanya apa dan kenapa birukelabu...actually citer dia macam nii..aritu time pi cameron aku TERtengak seorang lelaki ni dia pakai baju kelabu OSAKA warna hijau number 6..
ciri2 fizikal dia:-
#tinggi
#putih
#rambut agak keperangan
time tu aku tengah duduk dekat tengah2 haluan air time..so time tu jugak pandangan aku straight kat dia sebab depan aku tu ada titi so dia duk lalulang kat situ so aku tengak dia jela..hahaha!!..TETIBA dia perasan yang aku usha*keluar dh ayat penang* wahhaaaa!! 

esok time nak balik dia pakai sweater warna kelabu kat tengah tu ada pic kartun ..time tu dia tengah excersise...memang SMART gila  doo...pastu waktu tuu aku nak buang air kecil masa nak pi tu nampak dia ngan kawan dia ...aku MALUU! so aku ajak la liyana teman aku dia malu jugak so dia tak mau teman aku ..aku pon dengan MUKA TEMBOK  dan aku tunduk kat bawah sbb TERamatMALU!!! aku perasan yang diaorang tengak aku...seronok gilee..sebab tu jadi kelabu yang biru nya tu sebab aku...aku kan minat biru so jadi lah BIRU KELABU ..

                  kenagan di CAMERON HIGHLANDS

*kegilaan antara amani dan aina*

*aminah,amani,nasuaha..kami takan terpisah*




0 Comments:

Post a Comment


|