Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
...SHUT UP..
Sunday, March 24, 2013 • 9:03 AM • 0 comments



hmmm..ASSALAMUALAIKUM...arini kann aku nak cerr something yang lama dah aku simpan dan hanya sorang ja yang tau..k lah na citer la ni..alkisahnya bermula apabila hari pertama masuk asarama tahun 2013..time tu ramai budak f1 yang nangis sebab mak ngan ayah tiada disisi tapi aku pon menagis jugak tapi sebab yang lain.. aku nangis sebab kakak kamar aku yang lama sudah tiadaa...sudah pindah kamar dan blokk lainn..huwaaaahuwaaaaaaa.
sedih tau tak .. bila aku nak cer pasal benda ni kat kawan tak da sapa pon na dengar lagi la sedih tapi cuma sorang ja yang na dengar cerita ni dan dia pon minat kat kawan kak kamar aku..aku still anggap dia sebagai kak kamar walaupon dah EX


0 Comments:

Post a Comment


|