Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
kak maduu
Friday, April 19, 2013 • 6:17 PM • 0 comments



kak maduu..?? siapakah dia ..?? ni nak citer la nii.. ishh cer bawak sabarr.. nama dia sebenarnya kak silmi. aku  panggil  dia kak maduu bersebab dan sebabnya ialah dia minat himchan!! dia isteri pertama aku kedua dan aku benci dia. *paham-paham je la ya*hari ni den nak citer pasal dia... haritu masa hari jadi dia aku dengan kawan kawan aku berpakat dengan kengkawan dia untuk pekena dia..hahaha lawak giler time tu..hari rabu tu aku kena buat something supaya dia geram kat aku kebetulan aritu aku kena teman faar dan azrina pi bilik guru kebetulan jumpa dia then aku pi kat telinga dia pastu aku bisik kat dia yang KAMI BENCI KAK MADUU..hahaha masa tu dia tengah baca something dia ta tengak aku pon tapi lepas aku cakap benda tu dia kata *benci la sangat* pastu cuba tarik tangan aku tapi aku jalan laju laju...hahaha jahat gila...petang tu p-pah kawan aku cer kat dia yang aku ni bukan suka sangat and bla..bla..bla.. sampai hati dia PANAS ..p-pah memang terlibat sekali pon..esok tu aku kena marah marah dia pastu cakap hb kat dia tapi ada dua orang penyibuk...arghhhhh benci aku...masa nak cakap tu aku kata sirius tapi dia buat muka comel ...aku benci dia...masa nak cakap kat dia aku kata macam ni*kak maduu sirius la memang betul apa yang p-pah cakap kami memang bagi nama kak maduu kat pengawas ishh kami memang marah gila kat kak maduu tau sebab apa sebab harini birthday kak maduu* arhhh dia cekik aku...malam kat asrama pon ada surprise juga..memang padan muka dia.. aki cubit pipi dia hohoho...pipi tembam sangat..hope dia dapat 9A dalam pmr






*dari kiri yusal ana kak aliah yang menjayakan surprise kak hazirah bawah tu kak fatin*

*argh! tembam gila pipi lama dah aku geram*

*sampai lebam aku buat pipi dia*

*kak maduu kak aliah kak hazirah kak anis*

*editted by me*

*dia terharu! *


●kengkawan dia dari kiri -kak hazira kak aliah kak anis ..bawah tu kak maduu and budak comel●


0 Comments:

Post a Comment


|