Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
terima kenyataan!
Saturday, April 13, 2013 • 9:48 PM • 0 comments



assalamualaikum! wehhh aku tengah sedih nii!! tolong la hiburkan hati ni !! kawan baik aku kata dia tak pernah kenal aku dia juga kata yang amani saadah tu hanya dia bermimpi! sakit hati dooo!! weh aku nak hubungan kita macam dulu ! tolong la paham perasaan aku ! semua kawan baik aku ada kakak ada abang! aku..?? aku...?? TAK DA! tak salah kalau anggap depa tu macam kakak  sebab aku ta akan dan tak pernah merasai kasih sayang seorang kakak*sedihtauta*. pernah sorang tu kata kat aku yang aku hidup dalam bayang-bayang sendiri! aku takut nak jadi diri aku sebab hampa tau ta.!! tapi nak wat camna kan ! KAWAN LAGI PENTING DARIPADA SENIOR


0 Comments:

Post a Comment


|