Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
kehidupan!
Friday, May 3, 2013 • 8:19 AM • 0 comments



kehidupan yang cukup mencabar dan membuatkan aku separuh gla walaupon tak gila tapi aku saja buat-buat gila sebab untuk buat diri melupakan kesedihan yang amat sedih.aku tak sanggup untuk tengak kawan aku menangis aku tak sanggup nak tengak kawan aku menderita dan aku juga tak sanggup tengak depa sakit semata-mata aku tapi adakah mereka semua tu sanggup buat begitu? memang semua ni berlaku bila aku  pi story molly kat kounseller tapi ITS NOT WRONG! aku tak boleh dan aku rasa sedih sangat bila hubungan yang elok jadi ta elok! masa first-first tu hg buat aku rasa macam kehidupan ni cuma lakonan semata-mata tau sebab apa hg asyik marah dn tak cakap dgn aku pastu tetiba hg akan mai kat aku dan hg akan buat macam kita tak pernah begaduh! untuk aku lepaskan semua kesedihan dan pelbagai rasa yang ada dalam hati ni aku cuba untuk sakitkan diri sendiri dengan berendam dalam pukul 11 malam hingga 11.25  malam tu. Aku tumbuk dinding , besi dan lantai shower kat asrama tapi tangan aku tak lebam dan tak berdarah pon. walaupon aku buat semua benda tu tapi still tak boleh lawan rasa sakit di hati! aku cuba menagis dalam diam tapi tak boleh sebab aku tak tahan dengan semua ni aku nak menangis dan menjerit sekuat hati. lastly aku cuma boleh senyum, ketawa , buat gila , gempak orang macam selalu aku buat . aku buat benda yang terakhir tu semua untuk melindung rasa sakit hati aku tak suka orang tau lagipon depa tak boleh buat apa! aku rasa jelly dengan dia sebab dia rapat dengan U , memang U tu ta  nak cakap dengan aku pon dan aku benci U! U tu bagaian orang yang suka bagi aku sebuah harapan palsu yang menyakitkan hati dan aku memang benci orang yang macam tu.  pernah terlintas di hati untuk tanya si dia "hampa sayang kami ka?" rasa-rasa apa yang dia jawab..?? *PERSOALAN DI SITU*

::himchan nak cekik sapa yang buat aku sedih::


0 Comments:

Post a Comment


|