Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
kemas rumah!
Friday, May 31, 2013 • 8:20 PM • 0 comments



huh! lamanya tak buka nak dekat sebulan aku tak buka hg! rindu gila doiii!! nak tau tak apa yang aku buat selama ni! seminggu cuti yang pertama aku habiskan masa dengan kemas rumah almaklumlah orang nak berhijrah! banyak gila barang dekat rumah lama..barang yang rosak ka barang yang lama sejak mak ayah tak kahwin pon ada! tapi syok gilerr kemas rumah! time kemas rumah aku tak habis-habis hachum hachum hachum..*paham sendiri la* berhabuk! ada banyak kotak yang tak buka lagi dari zaman bila entah berhabuk gila...hahahah... paling syok bila kemas rumah tu aku jumpa banyak barang aku yang aku hilangkan! hahaha! ada satu haritu aku kemas baju mak aku aku terjumpa baju kahwin then mak aku cer la pasal baju kahwin dia! cantikkk!! aku cuba try test *ayatt* baju tu tapi huhuhu!!! badan aku ni kecik je mana muat pakai baju tu! tapi aku still pakai.. kermas rumah cer pagi... malam aku nak rehat tapi kawan aku ni nama dia internet takda dia dh berhijrah ke taiping nak wat cam na dia ni suka merayau-rayau.. tanpa dia aku tak boleh buat apa-apa! so malam-malam aku nanti call or text dengan orang sekali gus aku buat part time aku mengEDITT  tak sampai seminggu aku editt gambar dah 60 lebih dah! dah boring aku editt la .. NO ONE CAN STOP ME BUT ONLY ONE SHOT CAN STOP! *tak boley di belah!*

*sayang dia*


*cikgu nadzira*
*BAP*

*dia comel kay*

\



0 Comments:

Post a Comment


|