Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
PINDAH
Saturday, May 4, 2013 • 10:15 AM • 0 comments



asyik cerita pasal benda yang sedih dan menyakitkan hati ja jadi petang ni nak cerita pasal benda yang agak menarik mungkin! petang ni nak cerita pasal pindah.. ha pindah ? hg pindah nak  ke mana? lantak hg la hg nak pindah .. tu mungkin reaksi kengkawan aku... kawan baik aku ada cakap macam ni .. hg kalau cakap hg na pindah rumah ta pa kalau na pindah rumah hg akan kena makan kasut saiz7.. dia kawan yang paling aku sayang.. hahaha ... aku akan pindah dari mashoor kalau result ppt aku ok kalau ta say GOODBYE to mashoor la..hehe tapi ikut jugak kalau kengkawan dengan senior aku boleh buat aku rasa gembira balik aku akan stay dan buat elok-elok dalam ppt ni.. TAPI kalau aku rasa sedih dan aku menagis ONCE AGAIN aku akan pindah! ngerti ngak si! *indonseketika* aku sayang mashoor tapi...tu laa...disudahi dengan fake smile..


0 Comments:

Post a Comment


|