Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
kakak!
Sunday, June 2, 2013 • 8:58 AM • 0 comments



ok malam-malam ni aku nak update pasal kakak aku! aku sayang dia gila! dia manusia paling aku percaya sebab aku rapat dengan dia sejak dulu lagi! aku akan cer dekat dia dan dia akan cer kat aku dan kami akan saling simpan rahsia tu! aku selalu text dengan dia sebab .... aku selalu rindu dia *ayatt* .. nama dia AINI NISA.. kengkawan dengan junior dia panggil aini or kak aini! aku paling menyampah dengan sorang junior dia sebab dia cuba rampas dia daripada aku! tapi takpa la nak wat cam na dah dia jauh dari aku! amani tak kisah amani dah besar! tapi kami still la.... dia kakak aku n aku adik dia..

::editt by me::

::a lot crazy::



0 Comments:

Post a Comment


|