Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
kedai NO.20
Monday, June 3, 2013 • 9:32 AM • 0 comments



selama 8...BULAN  crush aku budak baju kelabu selama tu jugakla aku tak pernah jatuh hati lagi kat mana-mana lelaki melayu.. bukan tak hensem tapi nak wat camna HIMCHAN tak bagi! k  sambung cer.. tadi pi kedai nak beli mee goreng mamak sebab aku rindu penang! lambat sangat orang tu nak masak so mak suruh beli air aku kata nak air laici then mak aku nampak kat kedai no.20 ada jual sirap laici then mak suruh beli ..its ok aku beli..then dalam OTW nak pi aku tengak orang lelaki yang buat air aku ingat dia tua tapi!!....
hensemm!!! dia tinggi kulit putih gigi dia ada taring macam akhmal dan mata dia sepet bulat  then umur dia macam f3 or f2 macam tu ahh.. grrr hensem dia dipanggil budak kedai no.20


0 Comments:

Post a Comment


|