Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
sukan
Saturday, June 22, 2013 • 10:43 AM • 0 comments



waaahaaa!! weh rindu gilaa kat hg! grr.. still penat sebab sukan tadi, tapi penat dibayar dengan kemengan hahaha!! K for the K for the K .H. A.  D for the D for the D.I.J. A.H *KHADIJAH* woooohooo kami dapat number 2! ada citer disebalik hari sukan ni! tahun lepas aku masuk 1500 jalan kaki dan aku menang*bangga* tapi acara tu takda untuk tahun ni dan diganti dengan acara 3000 m sama dengan 3km dan yang paling awesome*bajett* aku masuk acara tu! sereyeslyy aku tekejut berokkk!! arrrrggghhhhhhhhh!! dasyatt laa... mula-mula tu aku ingat nak masuk jugak tapi aku masuk 400m je so aku tak la rasa yang aku ni tak berguna tapi lepas nampak nama ada dalam name list grrr.. aku fikir yang aku dah terlalu bersumbang dah..*getarlutut* lepas hari yang dinanti-nanti kan tu aku terpaksa lari .. aku lari dengan kak maduu,mazziatul dengan sorang budak form1.. aku kedua terakhir tapi nak wat macam mana hanya mampu becakap RILEKS BROTHER .. hahaha.. budak hostel kena buat kawad rumah sukan dan menyebabkan muka aku bertambah burn.. arrgghh muka aku hitam sebab burn!! tapi disebalik tu aku happy sebab adala~~ lepas habis raptai aku pi minta maaf kat kak haziera sebab aku rasa bersalah sangat sampai masuk mimpi tau tak! haritu kan kami ada masalah MISS-UNDER-STANDING so kami tak tegur dan kami tak senyum langsung! kalau jumpa masing-masing buat tak tau! aku tak suka kalau orang yang aku rapat tak rapat dah dengan aku dan dia ex kak kamar !! so aku pon pi la minta maaf dan dengan itu hubungan kami dah ok! *muka happy* hahaha... SKIP .. zuuuushh!! suda sampai hari sabtu! hari sukan! grr... aku benci dan suka hati tu..hahaha.. pagi tu dah ada dugaan dekat kami yang stay dekat blok aishah... arrgghhh takda airr! nak mandi susah tau tak hanya paras dua dan blok kd ja yang ada air dan bilik wuduk paras 1 ... aku malas la nak tunggu orang mandi dan aku tak suka mandi dekat bilik wuduk sebab susah nak pakai baju tapi nak buat macam manakan terpaksa jugakla aku mandi kat bilik wuduk! pastu pakcik dm pulak mai lambat! pakcik oiii kami ada sukan ni ! arghhh lapar kot time tu! time to revenge aku mintak telur lebih .. kisah plak aku sapa suruh lambat! aku naik kamar naim nak pakai costume then time paling aku frust sekali aku tak jumpa camera!! time aku tak perlukan dia.. dia ada time orang perlu sangat benda tu takda!!! acara posing dibatalkan harap maklum*badnews* :'(... time yang paling berdebar-debar time nak lari 400.. time tu kaki aku still sakit sebab 3000 haritu dengan practise tkd lagi! sakit kott! tapi Erdina bagi aku semangat! YEAHHH! lastly dia number 1 dan aku number 2!! hahaha aku sayang hang er! untuk penutup aku buat persembahan tkd! semanga gila tapi kami buat pertukaran last min tapi tak effect apa pun sebenarnya tapi aku partner dengan kak sakiinah! kak yg dulu tu! *malu* hahaha! dh la tinggi susah kot tapi aku dah pesan siap-siap dah kat dia suruh tunduk sikit! almaklumla aku ni pendek tapi comel! hahaha takat tu je yang aku nak cer! nanti aku up to date lagi kay!

*semangat*

*kanan-afifah ana nuriha*

*real of us non edit*


0 Comments:

Post a Comment


|