Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
SYAMIRA
Saturday, June 1, 2013 • 6:17 PM • 0 comments



syamira salim adalah orang paling penting dalam hidup aku sebab dia adalah best friend aku yang pernah aku ada! dia selalu tolong aku! hahahaha nak tergelak juga bila teringat memori lama.. aku kenal dia sejak darjah satu lagi. dia ni tinggi gila aku nak tengak dia sampai kena langut kepala tapi dia baik! time darjah enam paling kami rapat kami ada LEEN SYAMIRA NABILA AMANI FATIN AQILAH tapi itu dulu.. skarang ni tinggal aku leen dengan syamira ja dan aku tak sama sekolah dengan depa dua. sebenarnya kami memang dah sepakat nak masuk sggs tapi nak wat cam na mak suruh masuk mashoor... sambung cer.. time darjah 6 kami rapat kami selalu hang out kengkadang kat bomba atau kedai iceblanded atau rumah leen atau rumah syamira*banyaknya atau aku* yang paling aku tak ley lupa time puasa cer dia cam ni aku peot*paham-paham le* then syamira fatin leen pon sama pastu time sebelum tuisyen tu kami makan aku bawa roti nuetella fatin bawa air pepsi kami makan sama-sama tapi nabila tak leh sebab dia puasa! hahaha .. dia ni jenis yang penyabar dan dia jugalah yang bawa virus k-pop kat aku ! tanpa dia aku tak kenal ex aku *SIWON* dia dulu pernah digosipkan dengan nazeril hahahaahahaha *gelak guling-guling* hhahahaha yang penting dia anakmas cikgu! tulisan dia la paling kemas macam-macam lagi la!! aku panggil dia syamira kadang-kadang aku panggil dia syam haha! keluarga dia panggil dia baby *dh la dia ni minat bap* then kat sekolah dia orang panggil dia syamie .. aku pon dh terikut-ikut dah *shamie shamie* hahaha.. aku jelly dengan dia sebab dia budakk pandai! tapi yang penting aku takan lupa dekat dia dan aku takan lupa apa-apa pon pasal dia sebab aku sayang dia gila!!! HANG KAWAN TERBAIK YANG PERNAH AKU ADA!

:muka aku nampak besar dan sebelah aku tu syamira:


0 Comments:

Post a Comment


|