Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
TUDUNG!
Saturday, June 1, 2013 • 10:39 AM • 0 comments



assalamualaikum..post hari ni islamik .. AURAT bermakna menutup semua anggota badan kecuali muka dan tapak tangan. AURAT bukan bererti munutup kawasan kepala sahaja.  MENUTUP tak bererti  MEMBALUT. ramai aku tengak sekarang ni ramai yang nak bertudung ..alhamdulillah la.. tapi adakah bertudung mereka hanya sekadar menutup kepala atau rambut. ramai yang pakai tudung tapi hakikatnya tak pakai pon sebab ada yang pakai singkat sampai atas dada , ada yang pakai jarang , ada yang pakai tudung tapi rambut dan tengkok still nampak.. WHAT THE... pakai macam tu .. ada jugak manusia yang pakai tudung tapi baju .. OMK seksi doo!! baju lekat kat badan ..ada yang jarang.. macam -macam la dh macam BIODIVERSITY pulak! ISLAM tak pernah menghalang umatnya untuk berFASHION  tapi jangan tabbaruj sudah!

-insan yang tak sempurna imannya-


0 Comments:

Post a Comment


|