Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
diri sendiri
Friday, July 5, 2013 • 8:29 PM • 0 comments



yohooo!! lama tak nampak..hohoho.. harini kitewww nak update pasal diri sendiri tapi bukan pasal diri aku tapi pasal jadi diri sendiri.. dulu aku mengaku time aku sekolah rendah aku tak pernah langsung jadi diri sendiri! aku selalu akan ikut style orang lain aku takda style aku sendiri tapi lepas aku menjejakkan kaki ddekta sekolah menegah aku mula kenal diri aku! I'M PROUD TO KNOW MY SELF... tapi time aku gaduh dengan dia aku jadi orang lain sebab dia.. dia kawan aku yang aku sayang aku tak sanggup nak
bergaduh dengan dia aku tak boleh kalau dia tak cakap or senyum kat aku dalam satu hari.. aku tak sanggup! kawan mana yang tak sayang kawan oii! time aku dengan dia aku cuba untuk tak cakap pasal someone tu aku cuba untuk menjahui someone tu aku cuba untuk buat tak tahu bila dia cakap pasal someone tu! aku cuba jadikan diri aku macam dia tapi tak boleh! sebab aku adalah aku dan dia adalah dia dan aku tak boleh jadi macam dia! aku asyik memahami dia tapi dia tak dan sekarang aku nak buat tak tahu kalau kami gadoh sebab persahabatan datang dari hati yang ikhlas! tapi sekarang kami ok! dah tak da masalah dan konklusinya senyum untuk menghadapi masalah :)

:: senyum selalu::


0 Comments:

Post a Comment


|