Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
PENGALAMAN
Saturday, July 13, 2013 • 5:44 AM • 0 comments



assalamualaikum! selamat berpuasa! aku Abc nak buat macam mana kan dah fitrah.. kay nak citer pasal bas.. aku kena balik naik bas sebab aku taknak balik dengan ayah so aku balik dengan kak fatini dengan p-pah.. kami kena tunggu kak fatini sampai pukul 2.30 sebab dia ada kelas tambahan.. tau ta bas rapid tu sampai pukul dekat pukul 2 lebih! arghhh! pastu bila sampai jeti tengak tengak ramai gila orang sampai kena tunggu feri lagi satu pastu bila naik feri dah pukul 4... grrr dah terlepas bas maaa~~ sampai ja jeti terus lari pi kat kaunter bas.. hati ku  luluh bila makcik tu kata bas yang seterusnya pukul 7.15.. warhhhh!! aku macam nak nagis ja... p-pah cuba tolong aku tapi dia tak da duit nak tolong pastu kak fyza tolong aku! nasibb tauu pastu aku call ayah then bla bla bla suruh aku naik bas pi parit buntar.. time nak dekat pukul 6 kak aliah dengan kak umul jumpa aku pastu depa tanya kenapa aku tak balik lagi...waaaaahhaaa!! aku macam nak nagis jaa... sabar itu yang mampu diungakapkan.. bas yang pi parit buntar pukul 6.15 memang 6 15 pun 6.33 baru nak mai! nasib aku bawa novel..hahaha..time bas dah sampai elok nak bertolak tiba-tiba mai sorang kakak ni dia nak balik tapi tak da tiket dia kena naik kalau tak takda sapa nak ambik dia sampai nak nagis kak tu pastu abang yang sebelah aku bagi tiket dia pastu kak tu nagis sebab dia rasa bersalah..romantik do!..akak tu menagis aku ingat nak bagi tisu tapi dia dah ada sapu tangan so tak pala~~.. aku nak cakap dengan dia tapi______... -.- ...hahaha... sampai stesen bas tu aku nampak ayah then terus lari kat ayah aku macam nak cakap AYAH KAKAK NAK BALIK! sampai rumah pukul 10 adik aku kata au salah naik bas padahal bas lambat..kyaa~~...aku cuma nak kata aku still nekad nak balik naik bas bagi aku pengalaman membuatkan kita bertambah kuat dan berani.!

:: pengalaman buatkan kita lebih berani untuk ke hadapan::



0 Comments:

Post a Comment


|