Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
kenangan
Friday, August 2, 2013 • 10:12 AM • 0 comments



anyeo! rinduuuu nya kat hg! haaaachuuuum!! kesian kat hg sebab dh berhabuk tak paa nanti aku clean and clear kan kay :) senangnya cerita setiap saat yang berlalu akan jadi memori dan bagi aku memori adalah benda yang paling penting dan aku akan merindui saat itu sebab apa yang terjadi pada hari ini tak akan sama seperti esok! ada satu hari ni aku turun solat terawih macam biasa then aku duduk sebelah kak haziera.. hahaha bila ingat balik .. aku sembang dengan kak haziera tapi bukan sembang kosong .. kami se..se..sebenarnya pakai baju lengan pendek then takot nampak pastu aku say something pasal hukum  pastu aku nak tengak kat mana cikgu fuziah nak cek line clear ke ta.. pusing je belakang cikgu usya kami dengan mata tebiliak .. so scary~~hahahaha.. aku tak perasaan pasal tu then kami sembang je laa.. lepas habis witir pa semua..tetiba.. "kak amani cikgu panggil" apahal cikgu panggil aku ..  bila aku pi kat cikgu ..cikgu suruh panggil kak haziera sekali..OMG! dia marah kami sebab kami sembang, dia nak tau apa yang kami sembang dan takan aku nak bagitau kat dia yang aku dengan kak haziera pakai lengan pendek nak mampus kau kena DEMERIT! ayat cikgu yang aku tak boleh lupa "saya macam nak pergi kat kamu pastu saya nak tampar muka kamu ..lepas habis bagi salam sembang tak reti nak zikir ke apa" aku hanya mampu tunduk dan senyap membisu..hahahaha.. lepas pada tuu aku tak berani dah nak sembang dengan orang kalau nak sembang pon kena berpura-pura macam tak sembang!

hanya boley senyum


0 Comments:

Post a Comment


|