Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
laman sosial
Saturday, August 17, 2013 • 3:49 AM • 0 comments



anyeo! i'm back sekarang ni aku nak cakap pasal laman sosial. sekarang bukan setakat fb je banyak lagi tau! aku tau yang hampa tau pasal benda ni. aku tau bukan sekadar fb je hampa ada mesti banyak lagi! twitter instagram wechat line watsapp ask fm dll.. punya laa banyak! sampai buatkan aku tak ingat password. sepatutnya password untuk setiap aplikasi kena lain lain supaya susah orang nak hack tapi dengan keadaan macam ni buatkan aku kena samakan semua password aku :( senang la orang nak hack aku! selama ni aku asyik dengan FB dengan hg tapi sebab aishah aku semakin dengan TWITTER dan lupakan FB .. bosan la dengan fb tuh! tapi aku still dengan hg !hahaha sebab hg diari on9 aku! diari paling cantik yang aku hasilkan! sayang hang! sambung balik aku guna kengkadang sebab aku nak stalk someone! bila stalk someone kena tabahkan hati sebab mungkin dia punya status atau tweet dia akan buat kita sakit hati!


0 Comments:

Post a Comment


|