Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
najihah
Saturday, August 3, 2013 • 5:20 PM • 0 comments



anyeo! 1st time dalam sejarah aku up-date hg pepagi yang serba indah ni..hahaha..hari ni aku nak cerita pasal najihah act dia kawan aku.. aku baru RAPAT dengan dia tahun ni sebab dia classmate aku. time sekolah rendah aku jumpa orang yang hb dia sehari sebelum hb aku dan kami gelar diri kami TWIN *mata keatas* tapi time sekolah rendah aku jumpa dengan TWIN aku tapi tak seiras pon.. nama dia najihah.. dia tak comel tapi dia cantik! jangan bagitau kat dia..hahahaha.. aku sebenarnya.. aku tak tau nak describe dia macam mana tapi dia ni anak sulong dan bila dengar cerita dia pasal family dia aku rasa kesian entah sebab apa ..nak buat macam mana aku cepat kesian..study dia ok pastu dia jarang mengumpat cikgu*aku.?* tapi dia minat aaron aziz takda la ensem mana himchan aku ensem lagi.. tapi lantak dia la hidup dia bukan hidup aku pon..aku kan pelajar TKD dan bila masuk kena bayar yuran setiap bulan rm20 grading 40 lawan 20 tak semua orang mampu bayar.. dia teringin aku tau aku faham dia ..dah la setakat tu ja! bye!!


aku comel lagi :P


0 Comments:

Post a Comment


|