Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
NASUHA
Saturday, August 17, 2013 • 6:04 AM • 0 comments



anyeo! assalamualaikum ..hehehe ^_^ pahe pahe jela~~ siapa nasuha.? comel ka dia.? peting ka dia pada si amani ni.? nasuha bt rosli dia sebenarnya dia bukan kawan aku tapi dia sahabat aku. aku kenal dia masa akhir tahun 2012 tapi sebelum pi cameron la~~ aku tak tau macam mana aku boleh kenal dia.. serius cakap aku tak pernah tegur dia dulu sebab aku aku ingat dia sombong. 1st time aku jumpa diaa , muka dia teramatla tembam! tudung kedepan.hahaha suha jangan marah yee~~ tapi aku taktau bila dan macam mana aku boly rapat dengan dia~~ yang aku ingat aku dengan dia suka main merajuk-merajuk! macam orang tak betulll! tapi habar hg dia comell tembam !! hahaha! pastu hubungan kami bertambah rapat bila kami pi cameron time tu bukan aku je rapat dengan dia tambah sekali dengan si minah! *nanti minah aku post lain*
memang best gilerr~~ ada satu kejadian tu pagi-pagii buta kat cameron si minah dengan suha ajak aku mandi! memang tak la sebab air dia makk aiiiiii panas nak mampuss! pastu aku kata: aku sampai pakai 2 sweater hampa nak suruh aku mandi! dah laa time tu aku tak pakai stokin ! stokin basah! hahaha! time pi cameron paling seronok sebab TERserempak dengan budak baju kelabu! never forget him forever in my mind! kisah ni sambung dengan tahun ni. suha dengan minah satu kelas aku pulak duk kelas sebelah! tak seronok depa tinggal aku sesorang tapi aku tak kisah sebab depa duk kelas sebelah dan mestila aku selalu lepak kelas tuh! hahaha! bulan 4 bulan paling bersejarah dan bulan bermulanya titik hitam dalam stu ikatan~~ macam-macam dugaan sampai buatkan aku naik gilaa~~ aku fon mak kata aku nak pindah dan time tu yang ada dengan aku yang setia dengan aku nasuha! dia orang pertama tau aku buat tindakan gila tuh! dan ada satu ketika aku menagis! dan nak tau apa dia kata kat aku : amani aku tau hang kuat! kenapa hang nagis! hang kan kuat! aku tak mau nampak hang nagis dah!.. sweet memoryy maa~~ walaupun ada sedikit pergaduhan kami tetap bersama! kadang-kadang aku gaduh dengan minah dan adakala dia gaduh dengan minah dan aku pernah gaduh dengan nasuha ka.? haha tapi last dia kami tetap bersama! aku nak bagitau dia dtimpa gosip dan disebabkan gosip tu rapat dengan partner aku belah kiri.. aku tak suka partner belah kiri tu tapi nak buat macam mana setiap orang ada hak untuk berkawan! tak ambik hati serius aku cuma nak hang tetap jadi sahabat aku! forever till the end!


aku dengan suha!

acct nama dia NASUHA BT ROSLI

forever never ever forget you SAHABAT


0 Comments:

Post a Comment


|