Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
RAYA
Thursday, August 15, 2013 • 5:57 AM • 0 comments



anyeo! sorry laa raya dah lama dah lepass walaupon still dalam bulan syawal..hehehe *keding punya ayat* raya tahun ni kurang menarik sebab aku kurang rasa feel balik kampung sebab aku kan dah pindah rumah so berulang je laa~~ aku nak stay kampung tetapi entah aku akan rasa terpinggir kalau balik kampung. bila balik kampung aku dengan ain akan plan nak pakai tudung tapi plan kami tak pernah menjadi .. dosa woiii!! kalau ada tak best mesti ada yang best! yang bestnya malam raya aku still shopping dengan mak dan fuuuyoooo!! rambang mata !! time pi shopping ramai gila orang tak ley nak jalan ! jam manusia .. malam tu jugaa laa barang nak murahh jubah yang aku beli 65 tapi malam tu jadi 45 ! WHAT THE HEAVEN! tudung toksah dok cakap la memang cantik dan murah! aku beli satu untuk hadiah si Aina! baju raya untuk 1st raya warna hijau aku nampak comel! hahaha.. kay puji diri sendiri.. acct baju tu aku beli bulan 3 time malam kebudayaan tapi jubah tu labuh so boley pakai lagi lagipun aku malaslaa nak beli baju membazir ruang dengan duit jee~~ pastu pashmina warna hijau! jangan terkejut kalau aku kata yang aku still kutip duit raya walaupun umur aku dah 14 tahun~~ time lepas sembahyang raya ada satu makcik ni time salam dia bagi duit kat adik dengan sepupu aku yang kechik pastu aku dengan sepupu aku yang sorang ni tak dapat pun! sampai hati makcik buat kami macam ni! pastu time nak turun tangga ada makcik ni pakai serba serbi hitam pegang duit raya aku dengan sepupu aku nak mintak tapi kamy sedar kami dah besar hahaha! nak jadikan cerita makcik tu pe sendiri kat adik dengan sepupu aku pi bagi duit raya yang kami dok sebelah tu tak bagi pun! pergghh! pagi2 dah dapat 2 ringgit~~ pastu relakss sat kami pii pusing satu kawasan~~ ada satu rumah tu kamy pi laksa dia sedap perghhh!! tambah dua kali! pastu balik rumah bagi perut buat senaman pastu pi sambung~~ tak la banyak sangat dapat pon *duit raya* esok punya raya balik rumah opah! aku lagi suka raya rumah opah sebenarnya~~ raya rumah opah tahun ni best sikit sebab pak ngah balik!! sepupu aku yang nama dia hakim kot dah besar sama umur dengan aku tapi dah macam form4! last aku jumpa dia time ayahchik kawin 2008! lama woooooo!! tak cakap punn~~ dia budak tahfiz dia pun bukan cakap pun bak kata makngah dia cakap bila perlu jerwww~~ hahaha... lupa nak habar aku jadi THE REAL GADIS BIRU KELABU dari atas hingga bawah! petang tu anak angkat opah balik! pakcik kembar tu dah besarr hensemm hahaha! gedikss! hensem siottt badan tough! pastu mandi sungai ..sungai dekat depan rumah opah je so aku mandi dengan senang hati tak payah cover! tapi pakcik kembar dengan satu lagi pakcik yang entah namanya aku tak ingat mandi dekat port aku! dah la tak tutup aurat! pakai seluar pendek kalau mandi nampak tau bentuk bawah tu dah la mandi pakai singlet ! tapi *zina mata* hahaha! esoknya lagi raya ketiga aku pi rumah toksu sebab mak iti mak sedara aku nak bertunang! makan semua mak iti aku buat! besttt kot kali ni aku dapat rapat dengan mak sedara aku aku ada tiga mak sedara tak silap aku laa~~ aku rasa macam banyak lagi tapi tiga tu jela yang aku kenall~~ semua cantik , putih  tinggi aku.? ada sorang mak sedara aku muka dia macam senior aku! tapi dia cantik! kayy! takat tu ja aku nak citer pasal raya ! choww dulu


malam raya *tolong kacau jee :)

sakit hati tapi fun

dua-dua orang tu f3 tapi still kutip duit raya

aunty yg muka dia macam senior *abaikan muka aku yg tak comel tuu*

aunty aku semua comel tapi aku.? *aku orang dapur so comot dan tak kemas*

mak iti aka mak sedara aku selamta tunang

gadis biru kelabu ingin cakap SELAMAT HARI RAYA! :)


0 Comments:

Post a Comment


|