Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
kawan :"(
Saturday, September 28, 2013 • 8:02 PM • 0 comments



kawan takkan pernah sama dengan sahabat!  dulu aku ada sahabat sekarang dia cuma kawan aku ja.. semua ni berlaku sebab perpisahan blok kat asrama . dia kena dok blok kd aku kena dok kat blok aisyah  mula-mula tu ok tapi lama-lama aku rasa terpinggir mana taknya depa yang dok blok sana selalu buat hal sendiri macam kalau nak prank hari jadi someone mesti antara depa ja yang kami dari blok ni mana terlibat. kalau apa-apa hal mesti blok aisyah tak tau.. so hampa tau dah kan aku nak mengadu pasal apa?! aku nak mengadu pasal KAWAN  aku nama dia aminah dan sekarang aku takkan sesekali panggil dia minah dah! kalau hampa tau cerita dari A-Z pasal aku suha dengan perempuan tu mesti hampa tau sapa yang kejam. at first dia gaduh dengan suha dia kata suha ni tak reti jaga perasaan dia, selalu dengan somone sampai lupakan dia apa laa~~ banyak lagi dan alasan dia PALING MUNASABAH suha nak cakap dengan dia tak kena masa! pungkuk dia la! *sorry to say* masa tak kena la sangat! setiap masa dia sibuk kalau nak tau! time mana dia free.? dia selalu dengan SAHABAT dia kalau kami stay dengan depa kami tak tau nak cakap apa sebab depa asyik cerita benda yang depa buat kat blok kd so macam mana nak buat.? kalau nak tau time dia buat homework je la free! bila dia have fun dengan SAHABAT dia depan suha , kami tak kata apa-apa pun tapi kalau dia marah macam apa lagi! mugkin apa yang dia buat kat aku tak seKEJAM apa yang dia buat dekat suha! kalau hampa tau cerita dia dengan suha mesti sedih! pantang aku , aku paling tak suka bila someone tengking aku depan orang lain even orang tu kawan aku yang lain! dan perempuan tu pernah buat banyak kali dah! sekali dia buat tak pa tapi kalau banyak kali dia buat memang aku takkan maafkan! dia ingat aku takda maruah ka.? dia ingat aku tak da perasaan.? kay.. cerita dia macam ni.. aku pi blok sana sebab nak lepak dengan aishah then bila aku pi sana aishah pi mandi then tinggal depa-depa ni jela nasib ada nuriha.. time tu ok lagi tetiba hati aku terasa tercalar "amani bleh tak hang balik blok hang" aku balas "tak mau aku nak duk sini" "hang tak boleh dok sini hg balik la!" aku" ala aku bukan nak duk dengan hampa aku nak duk ddengan nuriha" "nuriha pun tak boleh" *aku potong, time tu ada kak F3* " kalau hg tak nak balik hg pi duk dengan aina hg pun lama tak cakap dengan dia kan.?!" "kay fine aku duk dengan aina".. pastu time aku  sembang dengan aina .. aishah dah habis mandi then dia cari aku.. "mana amani.?" someone" dia ada dekat bawah " perempuan tu" dia cari aina sebab dah takda sapa nak sembang dengan dia" mulut tak reti nak jaga macam tu laa~~ dia ingat semua orang suka dekat dia ka ha.? ramai yang tak suka dengan dia ! aku diam ja sebab nak jaga perasaan dia! dia ego! bagi dia apa yang dia buat semua betul! dan apa yang aku mampu buat adalah benda yang palong kejam dengan langsung tak nak ambik tahu pasal dia dan aku takkan tegur or senyum dah kat dia! aku takkan masuk kelas dia kalau dia ada! lastly aku nak cakap YOU ARE NOBODY WITOUT YOUR FRIENDS!


dont be a stupid person becouse HOPE


0 Comments:

Post a Comment


|