Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
sad life
Friday, October 11, 2013 • 8:15 AM • 0 comments



blog aku sedih! bila aishah cerita ada orang cakap belakang aku! kenapa tak cakap depan-depan.? kalau aku salah tegur aku itu guna kawan! sedih gila beb! aku tau aku selalu mintak makanan orang bagi tau jela bukan aku nak maki hamun pun.. aku bukan jenis macam tu.. pastu kalau tak suka aku cakap! tau tak aku terasa kalau hampa buat muka pastu cakap dengan aku marah -marah ingat aku tak tau.? bagus sangat la buat usrah pastu kutuk-kutuk orang haa! benda ni  takkan settle.. aku sedih tau tak, kengkawan aku semua ada geng , kadang-kadang aku rasa lonely aku nak jugak kawan yang sentiasa ada dengan aku, kawan yang dengar dan tau masalah tu .. kalau nak tau aku kat sekolah suka makan dalam kelas tau sebab apa sebab aku tak da sapa nak makan kat kantin.. aku rasa macam aku merempat dekat kantin tu.. semua yang makan tu semua ada kengkawan .. aku iri hati dengan satu persahabatan tu.. aku tak pernah ada sahabat .. sapa yang nak jadi sahabat dengan aku.? aku ingat aku ja yang macam ni tapi pykah pun sama aku try nak kawan dengan dia tapi dia macam tak selesa dengan aku , dia still nak kawan dengan kawan dia yang benci kat dia. kadang-kadang aku rasa kesian sebab nasib dia sama macam aku.. sedih .. sapa tak sedih.. aishah pernah kata dia lonely dalam kelas sebab tak da sapa nak kawan dengan dia tapi luar kelas .. ada nuriha daz sampai buat #OBF mean ONE BIG FAMILY... benda tu buatkan aku rasa macam aku tak da family! aku cuba nak friedly tapi takut cara aku salah! bila orang mai kat aku mesti sedih kalau tak sedih pun mesti takkan gelak dengan aku sebab aku tak pandai nak buat lawak! no one can't understand me except somebody yang rapat dengan aku!

aku cuba untuk sembunyikan perasaan tu tapi aku errrrghh!


0 Comments:

Post a Comment


|