Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
AImel
Friday, November 22, 2013 • 1:33 AM • 0 comments



hai bolg! hehehe lama tak jumpa.. sorry laa aku malas sikit nak update almaklumla pbs.. kay harini aku nak cerita pasal aina.. habistu aimel tu sapa.? aimel tu aina  acct bukan aku atau budak mashoor yang bagi tapi someone yang bagi nama tu.. nama orang tu nanas hahahaha...at first aku kenal dia time aku masuk asrama yang aku tau dia kawan aishah dengan liyana.. masa aku form 1 aku tengak dia kat dm dan aku ingat dia nadzatul izzah sebab pakai tudung syria dah la macam makcik -,- dia sekamar dengan liyana.. aku selalu pi kamar diaa~~ then begin the story of relationship.. yang buatkan aku lagi rapat dengan dia bila aku pi cameron.. cameron bila teringat balik macam nak tergelak jaa~~ mula-mula dia ajak aku duduk dengan dia memang la aku setuju tapi aku takutt sebab aku mana pernah rapat dengan dia .. dia bukan sekelas dengan aku pun.. tapi nak buat macam na dah semua orang dah ada partner ... masa aku duduk dengan dia aku terkena satu virus ni.. bahaya kott... aku kena virus camera.. seriuse... selcaaa macam nak rakk! macam-macam dia cerita dekat aku even pasal anak murid kakak dia pun nak cerita tapi biasala perempuan kan.. aku sambung dengan cerita 2013 pulak.. tahun ni pun aku tak sekamar dan sekelas dengan dia.. dia budak kelas sebelah..istiqamah.. hahahaha aku nak tegelak pulak bila teringat apa yang jadi 12/4/2013 sebelum apa yang terjadi pada 12 haribulan tu 11/4 aku happy sanggat sebab sambut birthdayy dengan kak madu tapi lepas aku balik dari blok kd semua berubah! aku start gaduh.. aarggg.... macam bodoh jaa... bila dia cakap dia menagis setiap malam .. aku membisu.. sebab kalau dia menagis dia still ada SAHABAT yang boleh ceriakan dia tapi aku.? aku tak da SAHABAT yang boleh aku cerita segala-galanya . aku tak da SAHABAT yang boleh makan sama-sama.. aku tak da SAHABAT yang boleh aku jalan sama-sama..tapi  aku tak la kisah sangat sebab kalau aku kawan dengan orang yang tertentu mungkin aku tak boleh sesuakan diri aku dengan orang lain kan.? sorry aku beremosi skitt.. bila dia kata kat aku yang dia menagis ... dia tak tau aku macam orang gila.. cakap sorang-sorang sampai junior kata aku gila  dan aku tumbuk dinding dengan besi untuk lepas geram tapi benda tu tak berjaya sebab tangan aku tak sakit.. aku mandi dalam pukul 11 sampai 12 malam... nak bagi demam dan aku boleh balik sebab aku tak tahan duk asrama.. tapi tak jadi mungkin sebab aku sihat sangat.. lastly aku call mak aku sebab aku nak pindah dan mak aku marah aku.... dan semua tu macam bodoh ja!!!!!.. dan lepas gaduh kami ok...last day sekolah dia panggil aku pi kat koridor dia buat something..hahaha... dia ada la cakap pastu dia cakap " hg tak mau buat ayatt jiwang kat aku ka." tak silap aku laa dia cakap macam tu.. ok sekarang aku nak buat tapi tak la se sweet dia buat "aku tak kisah kalau hg nak kawan dengan sapa tapi kalau hg ada problems hg boleh pinjam bahu aku" :)


ada setengah kata kami kembar.. aku rasa gigi kami sama tapi gigi dia besar lagi.. haahaha


hahahaha... gambar ni dia bagi kat aku dengan nenas


0 Comments:

Post a Comment


|