Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
hang out
Friday, November 1, 2013 • 8:39 PM • 0 comments



hye blog ! lama tak cerita kan..? nak buat macam mana aku kan stay asrama..hehehe.. minggu ni aku balik dengan ayah dan aku ambil kesempatan untuk HANG OUT dengan syamieee hahaha syamira laaa~~ sekali dengan aishah bestt! mula-mula aku rasa takut dia tak mai sebab aku takut dia ingat aku main-main tapi kalau dia tak mai aku still akan hangout dengan aishah dekat perangin.. sampai dekat komtar letak barang then terus pi tempat yang ada banyak bas tu .. acct aku tak tau nama dia apa.hehehe.. and yet aku tak jumpa dia dan aku kata kat aishah yang kalau dia tak mai jugak dalam 1.30 kita blah~~ pastu ada orang tegok aku then aku kalih belakang tengak syamira!!! hahahahah! seronok gila time tu! dia makin tinggi  then kami masuk perangin then shopping! aku rasa macam nak peluk ja aishah sebab dia macam paham aku.. mula-mula masuk satu kedai ni aku nampak satu sticky note ni comel sangat then aishah macam  axcited sangat degan patung PSY hahaha... aku rasa agak annoying dengan makcik tu sebab dok ikut kami.. kami terus berjalan dan syamira cerita pasal kakak dia pi konsert OGS..hahaha nak tergelak ila tengak reaksi muka cah! aku beli purse baru warna biru dan  aku beli tudung baru! aku beli gelang untuk syamira dan dia beli untuk aku! so sweet! aku hope sangat nanti boleh jumpa dia lagi! hehehe tak habis lagi cerita bila nak balik asrama balik aku kena balik sesorang sebab cah...hehehe ada laa~~ takut balik sesorang tapi tak pa then aku sampai dengan selamat pastu bila sampai syai bagitau yg ayah aku cari aku! time tu aku rasa lain dh pastu nampak nasuha dia cerita benda yang sama pastu aku terus call ayah dan mulut aku dengan lancarnya cakap MINTA MAAF buat 1st time! hahaha.. the end ! lain kali kalau nak keluar bagitau perents dulu :)

dalam bas otw perangin





satu dari wish november become true


gelang hadiah syamie



0 Comments:

Post a Comment


|