Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
ikan
Monday, November 25, 2013 • 1:45 AM • 0 comments



anyeo! ikan.? apasal aku nak cerita pasal ikan.? hg suka ikan ka.? acct hari ni aku nak cerita pasal ikan yang ada kat aquarium asrama.. acct aku lama dah usya ikan tu sebab ikan sakit dan ikan tu macam ada tanda-tanda nak mati.. macam mana aku tau.? aku tau sebab aku ingat cikgu sepul ajar aku time darjah 5 kowt.. aku akan ingat sampai bila-bila sebab aku sayang cikgu tu... hahahaha.. aku suka cikgu tu sebab dia ajar best dan dia sporting..  kay aku sambung balik cerita aku.. setiap hari aku tengak ikan tu dan ikan tu kuat dan dia tabah dia masih teruskan hidup dia walaupun ikan-ikan lain cuba makan isi dia nak keluar... kalau orang tengak mungkin depa akan cakap " sweetnya  main kejar-kejar" bagi aku ikan tu kuat sangat kalau aku aku tak leh jadi macam tuu... ikan tu boleh berenang tapi dia berenang dalam keadaan yang tak stabil sampai badan dia jadi bengkok.. tak silap aku minggu nak dekat cuti sekolah dia mati.. aku kesian kat dia sebab dia mati habis perut dia tak da isi langsung tinggal tulang jaa... lama dia bertahan... kalau aku jadi ikan tu aku pilih mati ja sebab ikan-ikan lain nak makan aku.. aku tabik spring kat ikan tu




"nak jumpa doktor" ikan

see! nak berenang pun tak boley


0 Comments:

Post a Comment


|