Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
memori
Friday, November 29, 2013 • 5:18 AM • 0 comments



yo! blog and blogger walking :) first time aku wish dekat blogger walking hahahaha.. lawak.. kay hari ni aku nak cer pasal memori.. acct aku nak update pasal last day school tapi panjang sangat la nak cer pun so aku pendekkan cerita jadi la post harini memory... kata orang "memories never die" tapi memori tahun ni buat aku menagis.. last day sekolah aku menagis jaa... tapi tak la sepanjang harii.. dalam hidup aku memori ada dua satu memori indah dan satu lagi memori buruk.. dalam banyak bulan aku paling suka bulan 4. banyak memori indah..lalalalala... dan banyak memori buruk.. hahaha biasa laa hidup mesti ada cabaran kan.. aku sayang dia weh .. macam kakak sendiri tapi dia anggap aku macam tu ka.? satu persoalan .. bye :)

sedih last day sekolah..menagiss sebab ...

tapi aku try untuk senyum :)

sebab aku adalah aku.. kalau aku menagis maksudnya aku dah tak tahann tapi aku akan cuba untuk menyembunyikan


0 Comments:

Post a Comment


|