Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
blog skin
Saturday, December 14, 2013 • 6:27 PM • 0 comments



setelah beberapa hari aku tukar dan editt blog ni.. penat woo.. dulu aku pakai skin yang warna kelabu tu . tapi lepas seseorang bagi komen pasal blog nie aku rasa nak tukar.. lagipun memang betul pun apa yang dia cakap skin aku tu langsung tak ceria pastu nampak boring.. so aku tukar la dengan skin yang sekarang.. aku try cari skin yang ada himchan tapi tak da..terpaksa laa ambik yang ni walaupun ada gambar zelo..hahaha.. aku nak tukar dari gambar zelo jadi himchan tapii tak jadi.. :( jadi aku tengah usahakan supaya dia menjadi.. chaiyok amani!


dengan yang ini tapi aku kena pilih salah satu :*(


0 Comments:

Post a Comment


|