Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
S.A.B.O
Monday, December 30, 2013 • 7:50 AM • 0 comments



anyeo! hari dah 30/12/2013. 2013 hampir melabuhkan tirainya dan harini aku nak cerita pasal kawan aku..hahaha takkan nama dia sabo.? sabo tu singkatan untuk Siti Aishah Bt Omar.. teringat first time jumpa dia. tak perlu la kita cerita kisah lama kay :) aku sendiri tak ingat macam mana boleh rapat dengan dia tapi time form1 kitaorang satu kelas maybe sebab tu kowt ..hahaha :) dan mungkin k-pop juga salah satu sebab kitaorang rapat.. aku rasa time form 1 tak laa serapat tahun ni. right.? dia anak bongsu dan she like star so much.. orang tak tahu kisah dia dan orang suka membuta tuli judge dia.. aku MUNGKIN tahu semua benda pasal dia tapi aku takkan cerita tantang tu sebab benda tu macam aib ..paham ta.? satu ja aku aku nak cerita pasal dia ..tentang harapan.. kalau baca post sebelum ni korang akan tau laa.. aku tak suka tengak dia menagis sebab orang yang tak guna.. dia habiskan kertas kajang untuk menulis dan habiskan airmata dia untuk menagis untuk orang yang tak guna.. mula-mula sweet berutus surat bagai tapi lama-lama haprak! macam bodoh jaa~~ shitt betul penguin tu.. lagi satu benda yang paling aku benci.. cikgu anggap dia budak masalah tetapi cikgu langsung tak buat apa-apa untuk ubah dia kearah kebaikkan.. cikgu tak tahu apa yang hadapi dan apa yang dia alami.. kalau cikgu tau aku tak tau macam mana respon cikgu.. tu laa masyarakat kita.. kalau korang tahu pasal dia ..dia manja sebenarnya..hahaha..sorry weh kalau hg baca nie aku tau ayat aku agak keling :*

S.A.B.O

muka aku agak huduh

that her

just got N I A..Y menghilang XD


0 Comments:

Post a Comment


|