Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
2 0 1 4
Friday, January 17, 2014 • 4:36 AM • 0 comments



assalamualaikum,
dah masuk tahun baru dan hari lahir nabi kita.masa berlalu begitu pantas dan aku akan menghadapi ujian yang agak besar tahun nie. walaupun baru dekat 3 minggu sekolah aku dah alami pelbagai dugaan yang agak mengguris hati dan benda yang paling aku tak sangka.hahaha..benda yang paling tak sangka tu yang best  tu.. tapi first aku nak cerita pasal benda yang agak mengguris hati ini.. aku tahun ni dilantik as ketua kelas dan mestilaa cikgu akan aim right.? aku ni jenis yg tidur dalam kelas dan tak siap homework so tahun ni aku nak buang semua tu. bagi aku jadi ketua kelas tu macam aku bertanggungjawab sepenuhnya dalam kelas tu. aku rasa berat gila nak pegang amanah ni. kalau jadi ajk permainan semua tu aku tak kisah sebab tak buat apa-apa pun lagipun aku nak markah koko ja. tahun ni aku rasa aku cepat malu dan cepat tersentuh. aku takkan lupa yang apa yang cikgu kata dekat aku "cikgu dengar kamu ni banyak cakap tapi cikgu tengak tak da apa-apa pun". hanya allah ja yang tahu betapa sakitnya hati.. tahun ni jugak la aku rasa aku lonely sebab tak da sapa dalam kelas yang aku boleh cerita apa yang aku nak tanpa batasan. selesai aku cerita pasal sekolah then sekarang aku nak cerita pasal asrama. paling best bila hampir semua form3 duduk satu paras yang sama dan kak form 4 paling berkuasa -,-. kami semua paras 3 dan of choress kamar aku tepi surau doo..hahaha rajin la aku pi surau. then tahun ni kami dapat bilik study tapi tak semua sebab semua kak form 4 ada bilik study. bagi aku ..aku tak kisah sebab depa macam boley control kami kalau kami bising tapi kami semua wajib ada bilik study so kak form4 di arahkan keluar ... sedihh dalam diam aku .. mana tak meja aku dengan kak madu dekat ja xp.. tapi amani tak kisah sebab memang tahun nie kena belajar sungguh-sungguh..

hope to be more responsible this year




0 Comments:

Post a Comment


|