Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
P R A N K
Friday, March 7, 2014 • 9:41 PM • 0 comments



Assalamualaikum :)

hyeeee! lama aku tak update dan tak mengeditt apa yang patut.Almaklumla bila dah naik form 3 mesti sibuk dah la exam tak tau nak buat macam mana mean format peperiksaan tak tau lagii bukan setakat pelajar malah cikgu pun tak tahu.huh. btw kita sambung balik cerita kita tadi.. hari nak cerita pasal prank..kalau tiba time birthday seseorang selalu mesti baling tepung la bagi kek laa dan paling koman bagi kad kan.? bagi aku baling tepung tu semua benda yang membazir tau .. tau tak sebab apa.? sebabnyaaa tepung tu boleh dijadikan makanan dan  bayangkan orang yang kelaparan mereka tu semua menghargai makanan dan tidak akan pernah bazir makanan sebab mereka tahu yang makanan tu susah didapati. malas aku nak bebel panjang-panjang dah la makcik tuaaa.. as budak asrama kami kadang-kadang akan prank seseorang setiap kali birthday dia dan kami ada cara kami tersendiri :)
firsttt kami sambut birthday syud..hahahah prank yang kami buat ni lawak gilaaa.. seminggu sebelum birthday dia kami dah start dahh..kami ambik baju dia then sorok tapi dia tak perasan sampai baju kesayangan dia *kowt* hilang baru dia perasan.. malam yang kami nak sambut birthday dia tu kami suruh mazziatul ajak syud pi tandas sebab nak prepare kat surau tetiba depa duaorang ni naik awal lepas tu ada orang duk susun kasut dkat luar dan aku ni punya laa nak lindung tak nak bagi nampak pastu aku suruh dia teman aku masuk kamar sebab aku ..entah lupa hihihihi...then lepas tu semua dia masuk surau dan semua wish birthday..hahahah lepas tu sapu bedak dettol mint yang sejuk dekat dia...hahahaha.. 

second sambut birthday azrina dengan azrin , diorang ni kembar tak seiras kami plan nak toucher tapi....jadi toucher betul plakk dah sebab mula-mula ingat nak lengahkan sebab azrin dah tau apa yang kami plan sebab tu kami lengahkan sampai jadi serius...wuuuaaaaaa.. sattt sattt... time tu juga birthday sabrina tapi kami tak mau buat dekat dia sebab nak bagi dia terasa tapi time kami wish ada manusia mana tah pi sebut nama sabrina.. plan rosakk doo..tapi (sambung prank ke-3) kami biar jaa bagi dia terasa pastu ada satu hari ni kami kumpul tanda tangan dekat kertas kajang pastu tampal dekat tangga bagi semua orang tengak.. pastu baru bagi dekat dia dan wish...prank ke empat ialah azwana tapi geng surau je buat sebab time tu ada yang sibuk laa apaa laa termasuk aku sekali.. sorryyy :(.. aku teruskan dengan prank yang ke lima dan mangsanya ialah syaiii! hari tu hari sabtu dan kami ada warming up lepastu buat aktiviti sendiri lepastu nasuha dengan lagi beberapa orang naik atas untuk prepare apa yang patut tunggu punya tunggu lepastu nasuha bagi isyarat dari atas dan aku ajak buat satu bulatan then kira sampai tiga dan beramai-ramai HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO SYAI HAPPY BIRTHDAY TO YOU!

nur shuhada hashimi
nur syaidatul maisarah bt mohd adham


nur sabrina bt hashim
nur azrina bt mohd idris *aku tak de gambar dengan kembar dia*

aku suka buat benda ni sebab aku seronok tengak dia seronok ia bagaikan satu hadiah yang paling bermakna :)



0 Comments:

Post a Comment


|