Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Rahsia
Saturday, March 8, 2014 • 7:04 AM • 0 comments



assalamualaikum,

anyeoo! dalam dua minngu lepas aku ada alami benda yang paling sedih tapi sedih macam mana pun air mata ni tak nak keluar.. hati aku sakit sebab aku tak sangka benda tu akan jadi. aku nak bagitau dekat hg(blog) tapi benda ni umum dan kalau aku tulis dekat sini pun dia bukan nak baca apa yang aku tulis. am i right.? benda ni melibatkan perasaan dan dia bagi aku satu benda yang palinggggggg aku tak suka! aku tertanya-tanya  lepas ni dia akan layan aku macam mana dia layan aku dulu.? even kalau aku cerita dekat kengkawan aku diorang semua takkan faham apa yang aku rasa dan diorang bukannya boleh buat apa-apa! bagi aku hanya AMANI sahaja yang paham AMANI.. paham ta.? kalau sapa yang kenal aku , aku jenis yang suka cakap betul tak.? tapi ada setengah benda yang aku tak boleh nak cakap sebab aku rasa benda tu macam diri aku yang lemah , bahagian diri yang paling memalukan. kalau aku terlampau stress aku akan cakap sorang-sorang sebab hanya aku yang paham siapa aku tapi aku masih tak boleh nak cakap benda tu  sebab aku rasa aku malu sangat diri sendiri.. aku selalu berdoa untuk jadi kuat tapi last-last aku menagis sebab aku tak dapat nak tahan.. aku rasa benda tu paling bodoh yang pernah terjadi sebab benda tu buang masa aku ja tahun lepas pastu bazir air mata jaa... last-last tahun ni pun sama tapi tak la seteruk tahun lepas :) alasan dia agak munasabah tapi takkan dia tak rasa apa yang aku rasa.? tapii bila aku fikir balik benda ni jadi ada baiknya sebab....*adalaaaa*.. aku hope benda ni akan jadi teladan dan amani tak kisah kalau benda dah jadi nak buat macam mana kan.. hmmm.. asalkan amani bahagia dengan hidup dia sudah :D


stay strong and prepare for a big responsible


0 Comments:

Post a Comment


|