Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
mood
Friday, April 25, 2014 • 10:46 PM • 0 comments



Assalamualaikum,

hye again, kadang-kadang mood seseorang boleh berubah sekelip masa sahaja tambah-tambah bila datang bulan. betul tak.? sama la macam aku pun. dalam satu masa aku boleh jadi gila dan marah dan sedih.. macam tu laa.. macam semalam aku kacau mazziatul dan ada la something kami buat dan time tu ada kelas tambahan math dan time tu pukul 2 dan aku pi la solat time tu diorang dh kelam kabut nak balik. aku suruh tunggu aku jap then lepas aku habis solat aku tak nampak diorang semua dh tak da aku balik kelas nak kemas barang-barang aku tapi aku tak nampak beg baju aku  dan aku teringat mazziatul sebab tadi dia pegang beg aku..aku cari beg aku dengan dia satu sekolah tapi tak jumpa.. kalau korang jadi aku korang rasa apa.. mula-mula aku nak nagis sebab aku tak jumpa beg aku takkan aku nak balik tanpa beg baju kowt. pastu aku jumpa beg tu bawah meja cikgu.. aku cepat -cepat turun pastu pi dekat bus stop time aku jalan tu diorang tengah lambai-lambai aku aku tahan geram tau.. sampai ja aku lepas geram pastu apa lagi bila aku terlampau marah aku blah la dari situ aku pi tunggu dekat bus stop kat hujung sana.. geram kowt orang sungguh tunggu tengak-tengak semua orang ada dekat bus stop.. sometimes aku lebih suka sendiri daripada ramai-ramai

 sometimes i need a friend and sometimes i want to be alone 


0 Comments:

Post a Comment


|