Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
theater
Friday, April 25, 2014 • 10:08 PM • 0 comments



Assalamualaikum,

hye! lama aku tak bercerita macam makcik-makcik kat sini .hahaha. aku nak kongsi something.ahaks. ia satu pengalaman dan satu memori yang tak kan aku lupa sebab benda ni seronok gilee dan syokk.hahaha. aku sebenarnya masuk theater sekolah buat kali pertama dan aku jadi pelakon dan aku jadi pakman watak orang tua. nasib baik aku reti bawak watak tu..hahaha. time aku masuk tu aku tak tau lawan kat mana dan korang nak tau kitaorang lawan kat mana.. kitaorang lawan dekat st george..sapa lagi yang aku akan cari kalau bukan syamira dengan syazleen. time aku sampai sana aku tak fikir nak belakon atau nak menang atau apa apa jelahh. aku cuma nak jumpa dengan kawan lama aku jaa. and yet sampai habis aku tak jumpa-jumpa dengan diaorang dan time aku nak makan kowt aku jumpa syazleen .terloncat-loncat aku..gembiraa kowt sapa tak gembira jumpa kawann lama kan! tapi aku tak jumpa syamira dan time aku jumpa syamira sat je sebab time tu waktu balik dan aku hope aku boleh keluar dengan dia lagi sekali :)



de old man , kaeun, wani


0 Comments:

Post a Comment


|