Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
perubahan
Thursday, May 29, 2014 • 6:31 AM • 0 comments



assalamualaikum,

hyeee! dah lama tak update.. almaklum sibuk dengan preparation ppt.. alhamdulillah result aku ok laa~~ tapi still ada yg fail tapi satu jaa! spoil betul -..- tapi amani tak kisah sebab tiada kejayaan tanpa kegagalan. Harini aku nak share apa yang aku dapat time usrah. nak tau tak waktu aku dapat tau sapa ahli usrah aku. aku macam nak nagis ja.. sebab aku tak rapat dan aku tak kenal depa. aku balik kamar then menagis macam orang gila..hahahahaha.. tapi bila dah berusrah banyak kali aku rasa bersyukur sangat dapat usrah tu dah la kak usrah aku kak nadiah! best giler usrah dengan dia. *panjangnya intro aku* . the latest punya usrah kami bincang tentang * aku lupa tajuk dia apa* tapi tajuk dia yang aku paham apa beza kita masa dulu dengan sekarang. bila aku tengak balik diri aku, aku banyak berubah dari pelbagai aspek.

1) Dulu aku berani tapi sekarang aku lebih berani. aku berani lawan balik dan bagi feedback even feedback tu berunsurkan negetif

2) Dulu aku pakai tudung ja * tapi sekarang aku dah tutup aurat dan tinggal satu benda ja aku tak tutup lagi*

3) Dulu aku berkawan tanpa batasan tapi sekarang aku getar bila jumpa mana-mana lelaki

4) Dulu aku tak kisah langsung pasal solat tapi sekarang aku tengah otw perbaiki solat aku

5) Dulu aku hanya baca quran bila sekolah petang tapi sekarang setiap pagi,petang,malam aku baca

6) Dulu kalau ada masa lapang aku sembang tapi sekarang aku tengah otw mindset kan otak aku supaya berzikir

7) Dulu aku tak reti nak jaga perasaan orang tapi sekarang aku pandai tapi kengkadang aku malas juga nak jaga hati orang sebab takan kita ja yang kena jaga hati orang tapi orang tak reti nak jaga hati kita. am i right.?

8) Dulu aku cakap tak pakai otak tapi sekarang sebelum bercakap aku fikir dulu

dan persamaan aku dulu dan sekarang adalah aku still k-popers tapi doakan aku supaya aku tak lalai dan lagi satu walaupun aku dah berubah mungkin aku berubah ke arah yang lebi baik . insyallah

p/s: * even kita pakai tudung tapi masih lagi pakai baju ataupun seluar yang menampakkan bentuk badan kita still tak tutup aurat dan lagi satu walaupun kita tutup aurat jangan lupa pakai stokin sebab kaki pun aurat
 juga :)




it are easy when we do bad things but it are hard when we do good things





0 Comments:

Post a Comment


|