Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
mimpi
Wednesday, June 11, 2014 • 10:19 AM • 0 comments



Assalamualaikum

hye! nak tanya ni ada tiga soalan yang bermain di dalam kepala otak

1) kalau kita mimpi seseorang tu adakah seseorang tu rindu kita.?

2) adakah mimpi itu satu petanda.?

3)kalau kita mimpi kita tidur tak nyenyak ka.?

4)confirm ka mimpi tu mainan tidur.?

banyak juga soalan tapi dalam banyak-banyak soalan aku teringin nak tahu jawapan untuk soalan number satu sebab aku selalu mimpi orang yang aku tengah rindu <3 aku teringin nak tanya dekat orang yang aku mimpi tu tapi aku malu dan yang paling confirm sekali kalau kita tengah mimpi yang best pastu ada orang gerak mesti akan rasa marah kan kan kan.. anyway aku tengah tulis benda ni pukul 1 pagi dan aku hope korang mimpi yang indah selalu :)



sleep well *poyo giler aku*


0 Comments:

Post a Comment


|