Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory

tagboard

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
tournament
Friday, June 6, 2014 • 11:54 PM • 0 comments

Assalamualaikum,

Anyeo! hari ni aku update blog awal kowt .hahaha. k hari ni nak cer pasal tajuk kat atas tu. tournament hari ahad tapi aku pi hari sabtu sebab takut lambat then aku ingat aku nak tumpang rumah er . pagi tu aku pi shopping dekat pasar kemboja. ramai gila orang , aku ingat  nak beli t-shirt tapi aku target tudung dulu.hahaha. aku kan gila tudung punya la shopping pastu makan. at the same time aku ingat aku nak pi kenduri rumah aishah tapi aku tengak masa dulu  lepas makan ayah hantar dekat station bas dekat parit buntar. aku tak suka naik bas dekat sana sebab berbau kebetulan belakang aku india mak aiiii bising gilaa. dia ingat tu bas dia kowt dah la time tu jalan jam. aku ingat lagi time tu aku tengah tido pastu india belakang tu tertampar kerusi aku . terus tak leh tidor tapi aku paksa juga tidor sebab time tu jalan jam tetiba bas senyap tau sebab apa.? sebabnya india tu dah tidor.hahahaha. tapi lepas dia bangun dia bising balik. time turun dekat jetty aku tak dapat contact dengan erdina. actually sepanjang perjalanan aku mesej dengan ana , cah nasib baik mak ana bagi aku tumpang tido btw pipah pun stay rumah ana.Time otw pi balik pulau jam sekali lagi.. tak larat aku nak hadapi jam dah la time tu ngantuk dan aku takan pernah tido dalam bas rapid! dalam pukul 6 kowt sampai dekat kongsi aku call ana yang aku dh sampai dan ana time tu ada dekat laut!.. so aku chill aku pi makan dekat kfc. aku ingat nak makan zinger yang 3 ringgit tu pastu dia bagi aku zinger yang baru tu! 7 ringgit berapa tah. nasib baik sedap pastu tak sampai suku burger aku makan pastu ana sampai. then aku terkejut pipah pakai shawl hahahaha. lawa kowt pastu ayah dia ajak pi mana tah kat tempat tu cantik  tapi penuh dengan durian. arrrghhh tahan je -,-. pastu balik rumah ana. malam tu aku still kenyang plus ngantuk tapi adik ana yang comel kacau aku nasib baik comel.hahaha lepastu mak ana pun balik kitaorang makan. sedap! esok tu breakfast aku tak mandi sebab family ana nak mandi taman rimba. sejujurnya aku cakap aku rindu giler teluk bahang. then masa dalam kereta turun bukit adik ana diam ja pelik. then baru kami tau kenapa lepas dia muntah! sah pening! even p-pah yang sakit kaki tu pon boleh mandi taman rimba dan kebetulan aku jumpa nabila! aku rindu dia gilaa. bestfriend aku tu! lepas puas mandi kitaorang makan . aku mestila makan banyak dah mak ana masak sedap. lepas mandi makan kami siap-siap family ana nak hantar aku pi sekolah lama aku yang tersangatla aku rindu..time aku sampai budak mashoor dah sampai...aku tak rasa aku boleh lawan dengan betul sebab aku baru lepas makan dan memang betul pun aku muntah lepas 1st lawan lepastu aku muntah lagi then yang paling sadis sekali lepas muntah aku kena lawan! arrrghhh! memang tak boleh laa.. tapi tak pa aku rasa mashoor boleh menang! lepas lawan semua sir nak umumkan pemenang dari setiap ketegori lepastu pemenang keseluruhan dan time tu aku duduk depan dan aku terperasan sorang yang hensem ni! aku ingat dia cina dan dia black belt dia juga dapat gold dan *banyaknya dan aku* wani bagitau aku dia korean! waaaarhghhghg hensem kowt! hahahaha! kay aku sambung balik time sir nak umukan pemenang keseluruhan semua orang diam dan pemenang keseluruhan dia adalah SMKA (P) ALMASHOOR! takbir allahuakhbar!

half of me that i want to show to people who i love

i got one gold and one bronze and almashoor win :)

p/s: sorry kalau ayatt aku keling sebab aku tak larat nak taip dan sedikit malas :)