Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
not in mood
Friday, July 25, 2014 • 9:21 AM • 0 comments



Assalamualaikum

aku ingat nak cerita apa yang jadi dengan aku dengan kawan-kawan aku time buka puasa dekat luar tapi I AM NOT IN MOOD! but i don't know why..?

last day sekolah sebelum cuti raya sepatutnya hari yang happy ataupun hari yang sangat "touching" sebab dekat sekolah ada salam aidilfitri. aku tak tahu nak describe macam mana perasaan aku sekarang. aku rasa sedih , seronok , marah, terasa hati , malu... dan benda ni sebenarnya start malam jumaat dekat asrama.
fikiran aku bercelaru sampai nak taip pun aku rasa nak menagis.

last day sekolah semua orang bersalam-salaman pastu minta maaf dengan semua orang tapi aku lepas salam cikgu aku terus nak naik atas dan sebelum tu aku dh pesan dekat budak kelas aku suruh naik atas cepat nak bersih kelas dengan aku nak bagi abete*betulka ejaan ni* tapi depa semua naik lambat pastu aku ingat nak panggil tapi aku nampak budak kelas aku ada hal lain so aku tak nak kacau pastu aku selfie sat dengan ustaz,pipah sab nuzul dengan pijah pastu aku suruh depa masuk kelas.tapi hmmmm.. ada yang masuk keluar balik. aku ni jenis yang suka buat satu keadaan tu fair and square so aku tak bagi maisarah kemas kelas sebab aku nak semua orang kemas kelas aku nak depa semua rasa satu suasana harmoni dengan penuh kerjasama tapi suasana tu jadi suasana yang petingkan diri sendiri , buat hal masing-masing dan lagi teruk ada yang tak naik kelas langsung pastu siap buat muka bila aku suruh bersih kelas!

time nak balik aku tak cakap satu patah perkataan pun sebab aku takut mulut aku tak terkawal! mulut aku tertutup rapat tapi air mata aku mengalir dan aku rasa aku lemah sangat. sampai satu tahap aku duduk bawah meja cikgu sebab aku nak mengelak dari semua orang.aku ingat nak balik dengan bas jpn tapi aku malas nak jumpa dengan budak mashoor yang lain so aku ambik alternatif lain dengan naik bas rapid untuk ke jetty aku tak kisah lambat ke awal ke asal aku tak jumpa dengan budak mashoor. time dekat feri pula ramai budak mashoor tengah tunggu feri so aku batah balik pi beli topup. aku lebih rela duduk dengan budak sekolah lain.

the end benda ni semua buat aku
rasa seronok
rasa kecik hati
rasa marah
rasa sakit hati
rasa malu
rasa bodoh
rasa lemah
dan lastly buat aku rasa aku ketua kelas yang paling teruk sekali
sakit bila orang tu rasa apa yang kita rasa tapi orang tu buat tak tahu



by the way aku minta maaf kalau aku terkasar bahasa dekat blog ni atau dekat mana-mana je laa dan selamat beramal sebab bulan ramadhan dh sampai penghujung banyak ganjaran yang ALLAH sediakan dekat hambanya :)


0 Comments:

Post a Comment


|