Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Freedom
Thursday, October 23, 2014 • 8:55 AM • 0 comments




Assalamualaikum,

akhirnya bebas jua dari PT3 tapi PBS datang menagih kasih . hahahahaha

pbs pun pbs la tak kisah asal pt3 dah habis kan :)

dan banyak benda aku rancang lepas habis pt3 ni, macam-macam aku nak buat tanpa halangan tapi *tapi..tapi..tapi* pbs banyak tak buat lagi. aku macam nak tumbuk-tumbuk ja muka yang kata form 3 best la dah free. untung sangat . untuk makluman akak-akak dan abang-abang kitaorang tak sama macam batch dulu-dulu lepas habis pmr tak payah masuk kelas menghadap muka cikgu dan tak mai sekolah kalau tak perlu tapi kitaorang  still kena masuk kelas and continue our PBS in the class.
batch aku dekat sekolah selalu kena bash dengan form lain sebab buat bising dikatakan orang dah freedom macam tu la perangai. aisssshh. diaorang tak faham. streeessss tau tak. diorang tak rasa macam budak batch'99 rasa macam mana jadi tikus makmal. k tak nak marah-marah.

antara benda yang aku plan lepas pt3

  • buat tote bag
  • buat bisness
  • hias bilik
  • update blog selalu
  • baca fanfic
  • nak beli buku fixi
  • wishlist came true project
  • jogging
  • nak jumpa "orang tu"


aku harap at least setengah dari plan aku jadi :)


p/s: batch 99 paling tabah buktinya kami diuji dengan pbs dan pt3 dan kami mampu tanganinya insyallah 


0 Comments:

Post a Comment


|