Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
nabilaa
Tuesday, October 21, 2014 • 9:45 PM • 0 comments



Asslamualaikum!

alhamdullilah dah habis PT3. akhirnya setelah sekian lama aku tak update hahaha...

harini tanpa buang masa aku nak cerita pasal kawan baik ..baik ka ha.?. baik kowt

nama dia panjang. aku tak nak tulis sebab takut salah eja. aku kenal dia since darjah satu. rambut dia dulu panjang.dia inspirasi aku dalam taekwando . jangan main-main dengan dia nanti dia wachaaa. hahahaha. dia baik tapi hati keras. tapi tak tahu la sekarang sebab kami dah tak sama tempat tak sama sekolah dan tak sama negeri. ingat tak dulu-dulu aku selalu ambik barang dia tanpa kesedaran aku . kalau barang dia hilang mesti cari dalam pensilbox aku. dia la selalu sembang dengan aku dalam kelas sampai kena tegur dengan cikgu. haritu aku pergi teluk bahang then jumpa dia dekat taman rimba. aku punya la exited jumpa dia. dia cool ja. dah la susah nak jumpa dengan dia. tapi aku tau dia mesti rindu aku :D .k aku tak tau nak describe dia macam mana lagi. 

dear nabila,

aku hope persahabatan kita kuat sampai bila-bila walaupun kita jarang jumpa dan jangan lupa aku sebab aku tak pernah lupa hg.aku cuma nak pesan , hang cantik serious tak tipu , hg nampak semakin matang dengan tutup aurat hg. aurat bukan sekadar pakai tudung :) . aku harap hg boleh ingat pesanan aku. aku tahu aku bukan baik sangat sometime aku gila-gila juga tapi hg kawan aku , aku nak ajak hg masuk syurga sekali :) doalah 


0 Comments:

Post a Comment


|