Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
1811
Saturday, November 8, 2014 • 8:29 AM • 0 comments



Assalamualaikum,

hye, lama tak jumpa , tak borak even tak tegur sapa . so soooorry.

aku minta maaf atas apa yang jadi dengan kita punya ukhwah
aku minta maaf aku tak pandai jaga ukhwah persahabatan kita

btw kalau hg baca ni semua bermakna sekarang dah 18/11. aku tulis ni sebab nak wish birthday sebab aku terharu sebab tahun lepas hg wish birthday aku. aku ingat hg lupa aku. aku ingat hg buang aku dan aku ingat hg benci dekat aku. aku harap apa yang aku fikir tu tak betul tapi kalau betul aku minta maaf sebab entah lah :)

ingat tak kita pernah gelar yang kita twin even hang lahir dulu daripada aku. pastu hg ingat ta yang hg pernah belanja kami time birthday aku.dan aku ingat lagi aku peluk hg masa result upsr keluar.aku tak pernah lupa pasal hg. aku dah tak kisah hg nak kawan dengan sapa asal hg bahagia. sekarang aku faham. asif jiddan kalau dulu aku pernah sakitkan hati hg atau apa-apa je lha. halal kan makan minum aku.

speecless.

apa-apa pun aku wish hg selalu bahagia, result hg deabak macam upsr dulu. panjang umur .murah rezeki. jadi anak yang solehah, aku harap hg akan jumpa sahibah.

asif jiddan sekali lagi kalau butir-bicara aku ada sakitkan hati hg dan aku banyak merapu dalam entri ni  :)


hidup ibarat air kerana hidup manusia penuh dengan liku-liku dunia yang penuh dengan dugaan tetapi
manusia mampu atasinya kerana DIA tidak akan menguji melebihi kemampuan kita.


0 Comments:

Post a Comment


|