Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
prank
Tuesday, November 25, 2014 • 10:05 PM • 0 comments



Assalamualaikum,

selalu aku yang rancang semua prank. aku prank dekat semua yang aku rasa nak prank. orang first yang aku prank syud. second azrin dengan azrina (kembar).hahaha. tapi prank kembar tak jadi. 

when the time come i think people would not prank me because i am little bit annoying and a bit kind of makcik-makcik.hehehe. hari rabu 1911 kami form3 mashoorians kena pergi taman belia sebab ada program dan kelab PRS yang handle. btw hari selasa hari teruk la jugak sebab aku kena pergi jumpa cikgu sebelum balik. ikut cikgu ke hulu-hilir lepas tu aku kena tinggal bas. i am a lone at that time. aku sorang ja budak asrama yang tinggal. cikgu marah aku pastu suruh tunggu sampai 4.30. shitt. nasib ada anis. sementara nak tunggu aku sambung menjahit, sembang-sembang. pastu masa nak balik aku terlupa nak ambik satu beg ni. 

aku sampai asrama tak da sapa pun risau dekat aku. bila aku cakap aku kena tinggal. there are no respond. menagis aku.

aku cuai aku tertinggal tag nama dekat sekolah. penat kot.dengan mengantuk lagi. malam tu ok ja. sue tolong aku balut hadiah untuk najihah dekat surau. lepas tu aku kena marah teruk gila sebab aku cuai. gila aku terdiam tertunduk. speechless. war datang marah-marah. bagai. aku tengak jam lambat lagi nak pukul 12.00. aku syak diaorang nak prank aku sebab takkan sebab tag nama ja nak marah macam orang gila. lepastu diaorang semua blah. aku tutup lampu. muhasabbah diri.

dorang masuk aku keluar. aku ambik wuduk dan masuk balik surau. aku minta maaf dan aku tanya kalau ada apa-apa boleh tolong. dorang kata tak da pa pa untuk aku tolong nanti aku cuai habis meletop belon.k fine. aku masuk kamar tidur.

gila. aku mana boleh tidur. tapi aku tertidur dan aku terbangun balik. lepas tu dah pukul 12.00. aku tunggu kalau betul dorang prank aku,dorang aku buat something masa aku tidur. tetiba sue gerak aku. saja aku buat-buat tak dengar. buat-buat lambat. baru aku bangun. sue ajak aku pergi surau settle masalah. surau gelap. budak kelab semua ada. then buka lampu. happy birthday to me. hahahaha

macam lawak ja. tapi prank tu deep gila ah. :) btw thanks for the prank and the wishes :)



3 intisor in deep of my heart 



tudung tajam -..-


0 Comments:

Post a Comment


|