Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Anaaaaa
Wednesday, December 17, 2014 • 7:17 AM • 0 comments



Assalamualaikum,

it is about ana!

hmmm.. sapa ana?

NUR RAFHANAH BT HATTA . dia kawan aku yang senang diajak untuk langgar peraturan.hahaha
dia roomate aku paling deabak tahun ni. katil aku sebelah katil dia so kami selalu gabung katil dan katil kami jarang berenggang. mak dia punya roti sedap. hahaha

acctually muka dia nampak garang seriously mula-mula aku pun takut.hahaha. tapi tak pun. benda yang buat aku seronok dengan dia. dia rasional. dia kalau marah pun dia still rasional. tapi kan perangai gila-gila laaa.. dia pandai walaupun tidur dalam kelas kadang-kadang.

k aku tau nak describe macam mana lagi tadi bukan main banyak dalam kepala otak.

fact. junior takut dengan dia. hahaha


serious penat gila bila balik sekolah. sekolah kitorang jauh dari  asrama lepastu 4.30 baru balik then sampai asrama kekadang pukul 5 pastu kena turun tadarus pukul 6. ada satu jam ja untuk mandi, tidur,basuh baju dan sembahyang kadang-kadang aku buat homework.hahaha. tapi aku kekadang pilih untuk tidur. pukul 6 loceng akan bunyi dan sebelum tu roomate aku yang lain akan gerak sebelum dorang turun. bila aku dengan ana kena gerak pastu kamar kosong kami pandang sesama sendiri

aku: hg nak turun tak
ana: tak
aku: ok.
*sambung tidur*

kadang-kadang tu

aku:hg nak turun tak
ana:ta
aku: harini makan ayam
ana: ok turun
situasi macam tu berlaku kalau aku tengak menu. hope junior tak ikut perangai kitorang yang teruk ni hahahaha.

dia la peneman aku turun dm kalau tengah kebulurun time-time isyak. kami akan turun dm pakai telekung dan dm time tu kami punya.hahahaha

yang paling seronoknya bila mak ana jadi mak aku juga.hahaha. tak aihh melawak jaa. tapi sebenarnya barang dia barang aku , barang aku barang dia. contoh dia hanger. time nak balik kami bedak hanger separuh aku punya separuh dia punya.

so ana,

thanks for everything, so sorry aku tak dapat prank hg tapi aku harap berjaya dalam hidup hg, sorry kalau aku ada buat salah dekat hg. so

happy birthday to you~~
happy birthday to you~~
happy birthday to ana~~~
happy birthday to you :)




a little precious memory :)



0 Comments:

Post a Comment


|