Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
bangstan boys
Saturday, December 27, 2014 • 7:07 AM • 0 comments



Assalamualaikum,

anyeong, i am half kpopers dan aku minat bukan sebab trend aku dah minat since 2011. aku mula jatuh hati dengan k-pop bila dengar lagu ft island i hope dengan super junior no other.

sekarang group yang paling aku suka B.A.P tapi i am half ARMY. minat BTS since lagu NO. bestt.



aku tak tau nak describe macam mana BTS sebab terlalu awesomeee. my bias is V J-HOPE JIMIN. actually bias aku semua bts sebab dorang terlalu awesome. kalau tengak bangstan bomb memang gilaa laaa..

lagu dorang pun best. semua lagu. favorite aku SO 4 MORE  dengan rise of bangstan. semua lagu dorang buat aku rasa macam nak menari



V are to weird but he is so funny. minat dia sebab dia kelakoo dan pandai ajuk orang. dan dia comel guys.hahaha.


second J-Hope. dia gile dan kelakar aku ship VHope.hahahaha. aku suka bila dorang buat gila sesama. dan dia dance memang deabak la dekat mama.

where my jammm. hot jimin jyeaahh. suara jimin bagi aku best dan dia dari busan. aku rasa orang dari busan semua suara sedap kot.hahaha.



suga. saja ja sebab gif ni terlalu comel laaa.hahaha. muka comel tapi bila rap. hahaha.

dalam banyak benda yang aku suka dengan bts ni aku paling suka sikap dorang. dorang tak pernah serious macam selalu buat benda yang tah apa-apa tapi bila atas stage dorang bersemangat gilaaa.


LOVE HURTS IT CAUSES ANGER,JEALOUSY,OBSESSION
WHY DON'T U LOVE ME BACK?


0 Comments:

Post a Comment


|