Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
different
Wednesday, December 10, 2014 • 7:53 AM • 0 comments



Assalamualaikum,

cuti sekolah tahun ni tak la sesedih cuti sekolah tahun lepas. stupid thing.

sebab wishlist project came true had already done before i went back home for holidays .hahaha.

(mata mudah ditipu)

tapi aku ada buat stupid thing again. but for the last time. sebab aku sedar apa yang aku hendak dengan apa yang aku perlu. mesti la semua orang nak benda yang kita nakkan *apasal keling sangat*

ianya bagaikan kaca dengan berlian. tapi dalam situasi aku bukan macam kaca dengan berlian pun.

ada orang ni selalu buat aku macam-macam dan ada orang yang selalu buat aku ketawa dan ada orang yang selalu buat aku rasa dihargai

persamaan dorang adalah dorang boleh buat mood aku happy satu hari.

there are 3 people that i feel important yes 3 but now i realized there are only 2. when i read this tweet

jangan berhenti mengejar apa yang kita 'perlu' untuk apa yang kita 'hendak'

tweet ni buat aku sedar yang aku ni macam.hmmm
tapi aku still nak thanks dekat orang tu sebab buat aku rasa macam mana rasa 'pabo'.


i don't want to feel how to be 'pabo' again




0 Comments:

Post a Comment


|