Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
hm.
Saturday, December 20, 2014 • 10:09 AM • 0 comments



Assalamualaikum,

k. aku tak tau nak bagi tajuk apa sebenarnya untuk entry kali ni

aku tulis entry ni sebab aku terharu dengan persahabatan dalam 3IDIOTS. (jauh hani&zue played)



tahu tak kalau ada 3 orang dalam satu persahabatan susah! mesti akan ada sorang yang terpinggir. tapi tak penting semua tu. kalau nawaitu betul dan ikatan persahabatan dibina dengan hati yang ikhlas persahabatan tu akan kekal beb.

sekolah rendah dulu aku dah involved dalam macam-macam jenis persahabatan.ceh. they are many type of friends actually. ada yang jumpa aku time sedih then tinggal aku bila seronok. aku pun sama ja. aku tak de kawan tetap tapi syazleen , syamira dengan nabila  still keep in touch dengan aku walaupun kekadang. biasalaa semua dah bawak haluan masing-masing. ni baru sekolah menengah belum masuk u lagi.

hahaha. tu cerita dulu aku nak cerita benda sekarang tapi kira 2 tahun lepas juga la -..-

i used to be with minah and suha tapi suha dengan minah tak berapa rapat sangat kami jadi rapat time pi cameron highland. bla bla bla.. bila nak naik form 2 dorang satu kelas dan aku kelas lain.

many things happen . sometime sweet sometime sour.

aku pernah gaduh. kami pernah gaduh.entah. hahaha :')

i am kind of person kalau gaduh dan menyentapkan hati susah beb. susah nak baik balik. kalau baik balik pun dah jadi lain. dah tak sama. aku CUBA TRY TEST untuk sembang tapi aku tak tau nak borak apa. aku jadi awkward. aku takut satu hari nanti kalau berselisih bahu masing-masing tak bertegur sapa dan tak senyum.

mintak maaf.

tahun ni aku satu kamar dengan nasuha. hahaha. takdir :)
many things happen also sometime sweet sometime sour.

aku kalau buat salah aku bagi sticky note je sebab malu. ada satu hari tu gaduh kot pastu aku selit kertas "maaf" dekat celah-celah buku. aku ingat dia baca tapi tak dia jumpa kertas tu time nak dekat habis sekolah dah kot. maybe.

see. banyak benda berlaku antara aku dengan minah , minah dengan suha, aku dengan suha.

bukan salah sesiapa. hey, aku tak kisah dengan sapa hg nak kawan dan aku tak kisah hubungan kita jadi macam ni :)

jadi diri sendiri . be happy as what you are :)

ALL IS WELL


 semua ni tahun lepas punya masterpiece 


suha dengan minah


minah dengan aman

suha dengan aman


together three of us :)




0 Comments:

Post a Comment


|