Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Queen W
Thursday, January 8, 2015 • 10:43 PM • 0 comments






Assalamualaikum,

Queen W ni bukan betul-betul queen pun. queen w equal to Nurul Wardina Bt Azlan. aku ada gambar dia since dia form 1 lagi sebab masa form1 la kami kenal.

masa form 1 masa first-first aku jumpa dia aku judge dia as budak sombong.hahahaha.gila tak muka sombong tapi dia kelas dia sebelah kelas aku. kadang-kadang ada la juga dengar dia dari kelas. tapi bila aku masuk asrama dia separas dengan kamar (dorm) aku tapi kamar kami jauh. masa form 1 aku tak la rapat sangat dengan dia tapi kadang-kadang tu ada masa kami mengila bersama-sama.

aku rasa masa form1 aku tak buat banyak benda sangat dengan dia dan aku rasa masa form 2 pun sama sebab aku lain kelas dan lain paras dengan dia

tapi bila naik form 3 *now playing liyana jasmay cinta bersatu*

aku rasa banyak persamaan gila takk.

kami satu kelas yang sama

aku jadi ketua kelas dia jadi penolong

tinggi kami 149 -..-

apa lagi haa

bila ada aku mesti ada dia tak percaya

time pertukaran hadiah dia dapat nama aku kot hahahaha


 tapi mesti aku nampak lebih matang daripada dia. sometime.hahahaa

dia macam kiddo sikit. bukan sikit sebenarnya banyak. always cheer up kan suasana tapi jangan bagi dia marah.hhahahaha

she was hiding the sadness behind her smile
when i read her blog she said she want to be strong and a little bit cruel for this year. i was afraid.hahaha

kawan jenis apa yang sanggup tengak kawan dia menagis?

nak cerita lagi tapi tetiba kehabisan idea byee cerita hindustan menunggu


mirror mirror on the wall who is the most beautiful? 






0 Comments:

Post a Comment


|