Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Changed
Saturday, March 14, 2015 • 8:20 AM • 0 comments



Assalamualaikum,

hmmm dh lama tak update. gila banyak homework kot dan baru habis exam.

dah la 3 minggu tak balik. homesick aku kat asrama

semua berubah

sekolah berubah
asrama berubah
kawan berubah
aku?
mungkin tanpa aku sedar

she changed,
people doesn't like the way she changed,
she sat with new friends,
people doesn't like,
because she changed to much,
then,
she sat with others friends,
people stop talking about her,
people stop seeing at her,
and
i don't blame her at all,
and i don't blame others,
but still,
i kept wondering whether she had change or I

naik form 4 ni aku ingat semua orang dah matang dah tak gaduh-gaduh macam dulu tapi masih lagi dan paling bodoh sebab ******

dan lagi satu benda bodoh dan benda bodoh tu ialah couple. seriously orang selalu bash kalau ada sesiapa antara kami yang couple lepas tu mula laa

tapi bila diri sendiri couple diam jaa. tau-tau dah couple
ya aku tau kalau asyik mem-bash orang tu takkan stop buat apa yang dia suka
tapi apa yang perlu aku buat?
bila asyik kena tegur orang tu buat tak tahu
anyway we all girls
kami takut nak lukakan hati perasaan kawan kami
kami takut friendship kami putus
and as islamic girls student
aku tahu aku seolah-olah membiarkan kawan aku jatuh
dan
aku hanya seolah-olah hanya mampu je lihat dia jatuh dengan rasa simpati
dan serious aku cakap aku benci rasa simpati
sebab simpati tak boleh buat apa-apa!

sekolah dah maju
asrama dah berubah
tapi takuk pemikiran masih sama
tak berubah!

and one more thing

everyone please stop being too selfish because i hate it very much!

setiap hari aku luangkan masa aku dengan orang yang berbeza-beza.

and

sometime i like being that way and sometime not



Am I changed?







0 Comments:

Post a Comment


|