Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Affection
Saturday, April 18, 2015 • 8:43 AM • 0 comments



Assalamualaikum,

hye lama tak update sebab malas hahahaha tahap gaban punya malas
harini punya entry pasal kasih sayang
kadang-kadang sayang tu timbul pada
kawan
cikgu
lelaki
family(sapa tak sayang)
sekolah
rumah
barang (pon boleh)
haiwan peliharaan
and etc.
sayang dengan cinta itu lain sebab tu tajuk dia bukan cinta.
sepanjang aku hidup aku paling sayang
family,kawan,sekolah,gambar,hadiah, benda yang orang kesayangan bagi even plastik coklat pun aku simpan

so manusia ni sifat dia menyayangi dan ingin disayangi

jadi dalam family aku anak sulung so aku teringin nak kasih sayang daripada seorang kakak dengan abang

tapi aku rasa kasih sayang seorang kakak dan abang walaupun tak sedarah
seronok ada orang caring dengan kita kan?

stay kat mashoor aku dapat rasa manisnya rasa berkasih sayang
tak kira dengan sahibah atau senior atau makcik koop atau cikgu-cikgu atau dengan mak-mak sahibah

tapi kadang-kadang manusia dia tak dapat nak rasa kasih sayang sebab tak perasan cara seseorang itu berkasih sayang

paham dok?

sitiausi dia macam ni contohnya si A ni buat apa saja untuk si b dan ikut ja kehendak si b ni tapi si b ni kata si A ni tak sayang dia la apa laa~~

macam tu la lebih kurang

kita akan rasa manisnya berkasih sayang atau berukhwah kalau niat kita kerana Allah.
dan kita kena sayang orang tu kerana Allah kerana Allah menunjukkan sayangnya melalui orang yang menyayangi kita.
berkasih sayang adalah satu perkara yang buat kita jadi QOWIY


0 Comments:

Post a Comment


|