Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
admire
Monday, June 1, 2015 • 8:05 AM • 0 comments



Assalamualaikum,

huh akhirnya dapat jugak update lepas berapa minggu tak balik rumah
almakumla budak asrama yang sebulan tak balik
rasa macam duduk dekat SBP tau tak
dah la minggu exam

macam-macam jadi nak menagis ada nak tergelak pun ada
tapi normalla manusia mana ja yang tak da masalah

mood nak update selalu datang waktu tengah malam dan time aku dah mengantuk gila

setiap tahun aku akan satu admire tapi tahun ni ada dua. aku tau cuma sorang tapi sorang lagi aku tak tau sapa dan nasib baik dua-dua orang ni tak obvious depan aku. kalau tak memang nak sound lha. dan aku tak pernah expect dia nak admire kat aku.hahahaha

first adik kamar aku bagitau kawan dia minat aku aku teka si A ni tapi bukan. pastu takpa la tapi still aku wonder sapa. then ada sorang ni bagi aku lolipop suruh bagi dekat adik kamar aku tapi pelik dia bagi dua. aku ni tak reti malu so aku mintak satu dan dia bagi.still aku tak rasa apa-apa sebab muka dia macam takda perasaan ja

then bila aku dapat tau sapa aku terkejut.hahahahaha. sebab aku tak pernah expect dia sebab dia adik kawan aku so macam pelik sikit sebab selalunya yang duk admire dengan senior pastu expect something ni selalunya nakkan kasih sayang seorang kakak tapi ni dah ada kakak

tapi memang rasa something bila duduk dengan dia so aku wonder kenapa aku? so lepas habis exam aku jumpa dia tanya pasal benda ni.

ok first impression macam childlish gila tapi normallah benda tu sebab dulu aku pun minat senior juga dengan alasan lagi tak munasabah lagi bodoh

hahahahaha

aku tak kisah sebab aku suka. tak. sayang

so nak dikatakan lepas habis exam tinggal lagi tiga hari ja lagi nak cuti so setiap hari jumpa sembang dekat kelas itqan.

ada sedikit rimas tapi untuk minggu tu ja sebab lepas ni dah takda peluang nak buat macam tu dah

ada macam-macam cerita nak type tapi tak boleh sebab takut salah faham

so dia macam makin lama makin rapat tapi kami takda apa-apa.






0 Comments:

Post a Comment


|